dominika
To som opäť ja. Ďakujem Vám za Vašu odpoveď a hlavne za to, že ste si našli čas. Napísali ste, že by sme sa mali porozprávať o tom s našou mamou, čo aj robíme a veľmi často. Pretože s otcom sa nedá hovoriť, tak sa zhovárame s ňou a najčastejšie o otcovi. Čiže ona vie ako sa cítime. Už iba keď sa náš otec objaví vo dverách a opäť v tom stave, tak sa to odrazí na všetkom, čo robíme, teda sme nahnevaní a nič sa nám nedarí, pretože premýšľame prečo zase prišiel opití. Náš otec je flegmatik a keď mu niečo povieme o poradne, tak nás jednoducho pošle preč. Preto si myslím, že je to zbytočné. Myslím si, že najjednoduchší spôsob ako to všetko ukončiť, je rozvod. Ja už som zo všetkého taká znechutená, že by som bola len rada, keby sa už niečo pohlo. Ak by ste mi ešte niečo chceli poradiť, budem rada. Ďakujem Vám.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to se právě dostáváme k tomu, že řešit situaci musí Vaše matka. Ona se musí rozhodnout, jestli se chce s otcem rozvést, nebo ne. Vy nanejvýš můžete naléhat na ni, aby se snažila co nejrychleji situaci řešit, ať už jakkoliv. Pokud na otce nic z Vaší strany nezabírá, zkuste s ním žít v jedné domácnosti tak, aby Vám to aspoň bylo co nejméně nepříjemné. Nic jiného se bohužel poradit nedá, protože tahle situace je především otázkou manželů, i když na děti má bohužel obrovský vliv.