kokain
Věra
Měm 36 letou vnučku matku 2 dětí t,č,v royvodovém řízení z její viny,Její muž byl žárlivý .Je vdané po druhé z prvního manželství má 17 letého syna který žije se mnou její muž neměl o něj zájem.Našla si jiného muže ale piodvou měsících se spolu rozešli.Tím pádem je v rozvodovém řízení. ale žijí společnš tak se domluvili.Píši možná zmateně ale ted se mi potvrdilo jí samotnou že šnupe kokain ,dostala ještě pro nedostatek práce je kadeřnice výpověd k 31.lednu.Je prý na dně.Poradte kam musí jíi určitě to není ještě v tom návykovém stavu ale přestoBydlíme obě nedaleko Flory někam ji musíme dostat,každopádně nemá peníze a nechce mi říci kde to schání.Strašně moc děkuji za radu Vě ra prosím neuvádějte na tuto diskusi můj mail

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, v první řadě je potřeba, aby vnučka šla k odborníkovi dobrovolně. Nemá příliš smysl ji někam dotáhnout. V Praze je možné objednat se na poradenství např. v K-centru SANANIM (tel. 283 872 186), které je v Holešovicích, v Osadní 2. Měla by tam ale zavolat sama a domluvit se na kontaktu. Pokud by nikam jít nechtěla, je možné, abyste Vy nebo někdo jiný blízký, hlavně kvůli dětem, navštívila např. Poradnu pro rodiny závislých ve Školské 30, Praha 1 (tel.739 268 527). Tam byste mohla celou situaci podrobněji probrat a domluvit se, jak dál postupovat.