Porad na to myslim..
andilek
dobry den,mam takovy problem..pred cca 14 dni jsem si nastrelila posledni davku pika.pred tim jsem jen snupala,ale ve velkem-7mesicu,posledni 2mesice mi gram cisteho peri vydrzel jen dva dny..rozhodla jsem se ze dne na den prestat.stalo se tak.vim ze mi piko nedava zadny stav,pouze energii,ale na druhou stranu mam porad potrebu jit a dat si caru.co tak zblblo me mozkove bunky,kdy uz ta chut skonci?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, je vidět, že jste se s pervitinem ještě nerozloučila. A může to trvat hodně dlouho, pokud se s tím budete prát jen silou vůle. Abyste přestala mít chutě - tedy to zblbnutí mozkových buněk, jak píšete - je potřeba řešit i příčiny, proč jste drogy brala. Co Vám dávaly a kde byste to mohla najít když ne v drogách. Tenhle stav, kdy máte neustále chutě je hodně vyčerpávající a dřív nebo později většinou vede k relapsu. Ideální by bylo probrat problémy, které Vás k drogám vedly, s někým nestranným, tedy s odbornou pomocí. Pokud byste to nechtěla, zkuste se jimi zabývat aspoň sama, neplácat se v chutích, nerozjíždět si je, ale soustředit se na jinou činnost, i když Vás zpočátku asi moc bavit nebude. Také není dobré připomínat si drogu tím, že budete trávit čas s těmi, s kterými jste brala. Není to jednoduché, přestat jde, ale vydržet dá práci. Držím palce, ať se Vám to podaří.