uz si nevim rady
Nicky
dobry den dekuji vam za zodpovezeni dotazu na LSD mam kamose a ti mi to dali rekla sem jim ze nechci a at dou...... a voni na me srabe se bojis ne bo co? ja se na ne nastvala a odesla porad mi nekdo nabizi drogy jenze muj problem ted je ze mam chut to zkusit ja uz nevim mam to porad na ocivh a zacina me to lakat ae bojim se nasledku prosim napiste mi prosim nejaky odkaz kde bude uplne vsechno o LSD dekuji Nicky

Odpověděl:
Znovu zdravím, úplně nerozumím tomu, proč vyhledáváte blízkost "kámošů", kteří Vás nutí brát drogy, a když tak nečiníte, tak se vysmívají. Možná by stálo za to komunikovat a přátelit se s jinými lidmi, co to takhle nemají? Nevím, zda jste četla tento článek - www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=25 minule jsem Vám ho doporučovala, je poměrně stručný ale obsáhlý. Na zajímavých stránkách http://www.biotox.cz/ je článek, který se jmenuje Důležité upozornění než se vydáte do světa psychedelik www.biotox.cz/enpsyro/pj3oppn.html Určitě si jej přečtěte! Zde citace: Psychedelika patří mezi poměrně nebezpečnou skupinu chemických látek, ovlivňujících vědomí. Přestože rozhodnutí, zda je užije či nikoliv, závisí výhradně na svobodné vůli každého jednotlivce, je vhodné řídit se několika pravidly: Vzhledem ke skutečnosti, že psychedelika mohou uvolnit velmi závažná duševní onemocnění (tzv. psychózy, které se rozdělují především na maniodepresivní a schizofrenní typ), jež mohla jinak zůstat po celý život skryta, je třeba pečlivě zvážit, zda je vůbec únosné a žádoucí takové riziko podstoupit. Za skutečnosti, které by měly být považovány za důvod k bezvýhradnému a naprostému zřeknutí se takových pokusů, je třeba označit zejména: pozitivní psychiatrickou anamnézu, tedy zjednodušeně řečeno jakýkoliv kontakt s psychiatrem nebo psychologem, který si vyžádal jeho léčebný zásah; pozitivní rodinnou psychiatrickou anamnézu, tedy výskyt jakéhokoliv psychického onemocnění mezi pokrevními příbuznými; jakékoliv (i léčené nebo dřívější) zdravotní problémy s ledvinami nebo játry. Rozhodli-li jste se pro vyzkoušení psychedelik, je třeba požití jakéhokoliv psychedelika velmi důkladně načasovat, a to zejména vzhledem k momentálnímu psychickému rozpoložení experimentátora. Psychedelika v žádném případě nejsou rekreační drogy, a už vůbec ne drogy relaxační či "odreagovávací". Je tedy třeba psychedelika požít v co nejlepší psychické pohodě. Požití při stresu, únavě, emočním vypětí apod. mívá s vysokou pravděpodobností za následek tzv. "bad trip", tedy intoxikaci, provázenou mučivými obrazy, úzkostí, nepříjemnými až paranoidními představami, pocením, průjmy, zvracením, diskoordinací pohybů atd. Je třeba důrazně varovat před pokusy experimentovat s psychedeliky o samotě. Každé požití psychedelik by se mělo bezpodmínečně uskutečnit za přítomnosti minimálně jedné spolehlivé, neintoxikované osoby, která může na experimentátora dozírat a pomoci mu řešit případné problémy, ať už prostým uklidněním (viz psychologická první pomoc při intoxikaci halucinogeny) nebo přivoláním odborné pomoci. Je mimořádně nebezpečné kombinovat psychedelika s jakýmikoliv jinými psychotropními látkami, alkohol nevyjímaje (ba naopak). Za prvé se jimi potencují obecně nevypočitatelné psychické dopady psychedelik (halucinogenů), za druhé se významně zvyšuje zátěž jater a ledvin. Psychedelická zkušenost může pro nepřipraveného (ale nezřídka i připraveného) jedince představovat velmi mohutný, těžko zvládnutelný emoční a intelektuální otřes. V případě, kdy se po takové zkušenosti dostaví výrazné změny psychiky a nálad, které experimentátora (nebo jeho blízké) obtěžují, se důrazně doporučuje vyhledání odborné, nejlépe lékařské pomoci či rady. Vzhledem k existenci institutu lékařského tajemství se není třeba obávat problémů s represivními ani jinými složkami státní správy atd. Zde je další zdroj informací - SAFER PARTY - aneb jak prožít akci s minimálním rizikem - http://www.saferparty.cz/lsd http://www.saferparty.cz/prvni-pomoc Snad naleznete, co hledáte, každopádně buďte k sobě zodpovědná a opatrná. Dejte vědět, jak jste se rozhodla a mějte se dobře.