Pervitin-braní krve
Anonym
Dobrý den,mám jeden dotaz.Jsem dlouhodobá uživatelka pervitinu ale ted jsem abstinovala 3 týdny.Poslední dobou jsem hodně spala tak se mě matka rozhodla poslat na krev co se mnou je.Nevím o co se může jednat..jestli mi budou zjištovat dorgy atd..jdu tam ted ve středu a naposledy jsem měla v pátek.Pokud by se jednalo o test na drogy dá se ještě něco zjisti?Pervitin sem použila nitrožilně.Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, není mi úplně jasné, jak to myslíte, když píšete, že abstinujete 3 týdny, ale poslední dávku jste měla teď v pátek? Není to ale téma Vašeho dotazu, proto přistoupím k odpovědi. Předpokládám, že tedy jdete na laboratorní vyšetření, test na drogy není jeho obvyklou součástí. Každopádně od pátku do středy je to 5 dní, ale pervitin je z krve detekovatelný pouze 1 až 3 dny, takže s největší pravděpodobností nemusíte mít z tohoto obavy. Ještě mě k Vašemu dotazu napadá, že musí být náročné braní před matkou tajit (a asi to nepůjde do nekonečna), kdybyse měla zájem, mohu Vám napsat nějaké kontakty na místa, kde si na podobná témata můžete popovídat (anonymně, bezplatně) ...