poradna Liberecky kraj
ufuf
Dobrý den, chci Vás poprosit o kontakt na nějakou poradnu v Libereckém kraji. přítel(29let) již kouří cca 5 let marihuanu(min.3x týdně), protože to poměrně dost zasahuje do našeho vztahu, ráda bych mu s tímto problémem pomohla, pokud se on sám rozhodne, že chce skončit. abych byla upřímná, dám mu vybrat mezi mnou a jeho "koníčkem". sám mi přiznal, že vlastně ani neví, proč to dělá, prý si nedokáže najít jinou zálibu (jde o to, že to byl koníček celé party, ale jeho dva nejlepší kamarádi s tím již skončili, jen on se k tomu nějak nemá, nevím z jakého důvodu). už mi i sliboval, že toho nechá, nenechal, ted má v plánu s tím skončit, až dostuduju VŠ (za 1,5 roku, přes týden se nevídáme). upřímně tomuhle ani za mák nevěřím. proto jsem připravená mu pomoci, v případě, že o to bude stát. chci nechat rozhodnutí na něm. proto bych se o tom ráda poradila s odborníkem, popř. navrhla návštěvu u něj příteli. Mockrát děkuji za odpověď

Odpověděl:
Zdravím, myslím, že je skvělé, že chcete situaci řešit poté, co situaci hlouběji prozkoumáte, a že nejednáte impulzivně. Jste ve vztahu, chcete některé věci změnit, zároveň ale myslíte na své hranice. O.s. Advaita kromě jiného vede Program ambulantních služeb v Liberci (Centrum ambulantních služeb ADVAITA (CAS), Rumunská 14/6, 460 01 Liberec, Telefon: 482 750 607, E-mail: cas@advaitaliberec.cz), tam se můžete obrátit Vy sama nebo Váš přítel, ideální ale bude, když na konzultaci dorazíte spolu. Více informací na http://advaitaliberec.cz/ v rubrice Centrum ambulantních služeb. Doporučuji Vám je navštívit. Mgr. Igor Pavelčák má v Liberci soukromou poradenskou praxi (Gagarinova 877, Liberec 460 07, +420 482 771 835, +420 728 022 618), zaměřuje se i na drogy, můžete se obrátit i na něj.