HELP !!!!
Nicky
¨dobry den kamarad mi nabidl LSD a rikal ze mi to nic neudela ae ja se bojim ze po uziti neco ano prosim poradte co by mi to mohlo udelat ajak mu mam razne nako rozumne ric ze ne?

Odpověděl:
Dobrý den, máte k sobě odpovědný přístup, to je dobře. Není pravda, že člověk musí vyzkoušet všechno. Doporučuji Vám velmi dobrý článek o LSD www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=25 Zde několik citací: Rizika spojená s užíváním jsou poměrně značná. LSD nepatří mezi drogy vhodné k užití "pro zábavu", pro svou razanci a předem nevypočitatelný efekt. Nezkušeného uživatele může stav překvapit. Trvalé psychické následky či sebevražedné pokusy nejsou vyjímečné. Specifickým rizikem typickým pro skupinu halucinogenů je "bad trip". Jedná se o mimořádně nepříznivě probíhající intoxikaci s hrůznými obrazy, pocitem vitálního ohrožení. A tohle, si myslím, můžete svému kamarádovi klidně říct. Že o takovýto stav rozhodně nemáte zájem. Charakteristika látky: 1. Účinné dávky jsou již od 0,000 05 gramu, jedná se tedy o látku mimořádně účinnou. 2. Svým primárním účinkem vyvolává psychotický stav. 3. Nepatří mezi "rekreační" drogy, intoxikace může mít vážné psychické následky. 4. Dlohodobě i po jednorázovém užití drogy může dojít k návratu stavu prožitého při intoxikaci. 5. Jedná se o látku s potenciálně mutagenním účinkem. 6. Látka nevyvolává závislost, při častém užívání dochází k osobnostním změnám. Kdybyste měla zájem, napiště co by Vás ještě zajímalo, jinak přeji, ať se Vám daří.