Re:
Anny
...no...ráda bych se z toho všeho vyhrabala...jenže to všechno držím pod pokličkou a nikdo z mých "blízkých" o tom neví...tedy ani rodiče ne...a vzhledem k tomu, že je mi teprve 16...budu ráda za jakoukoliv pomoc od vás!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, podle toho, co píšete ve skryté poznámce, bude skutečně složitější Vám doporučit nějakou odbornou pomoc, ke které byste se bez problémů dostala. Nejbližší zařízení, které bych Vám mohla doporučit, je v Jihlavě (viz níže Kontaktní centrum), v Humpolci bohužel nikoho z kolegů neznám. Nalezla jsem pouze kontakt na psychiatričku pro děti a mládež, která sídlí přímo v Humpolci (viz níže). Takže kdyby Vám bylo skutečně ouzko, tak bych asi využila kontakt na ní. Já Vám samozřejmě mohu poskytnou nějakou podporu přes internet, ale to může bohužel těžko nahradit osobní setkání. Bohužel také o Vás nevím mnoho podrobností, třeba jak dlouho s podobnými nesnázemi potýkáte, jestli to může souviset s nějakými rodinnými nebo školními potížemi..., abych Vám mohla nějak pomoci a poradit takto přes web. Přeji hodně štěstí a pokud byste potřebovala, tak se na mě obraťte přes tuto drogovou poradnu nebo zkuste vyhledat někoho z níže uvedených kontaktů Jihlava, Centrum U Větrníku Kontaktní centrum U Větrníku 17, Jihlava, 586 01 telefon: 567 310 987 Mgr. Petra Pilná http://www.jihlava.cz/charita MUDr. Eva Krejčí Adresa: Panský Vrch 450, Humpolec, Telefon: 724 111 599