Drogy
Divous
Ma 16leta dcera se mi priznala ze si snupla pervitin,ale jen jednou. Mam s ni dost problemu,a zda se mi divna a tak ji neverim. Ale nevim jak celou situaci resit. Jsem z toho opravdu hodne zdrcen. Jakoukoliv radu a pomoc uvitam. Dekuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že jste v nelehké situaci a myslím, že takto přes internet bych Vám asi nemohla úplně konkrétně poradit, jak v tomto případě nejlépe postupovat. Jednak nevím příliš mnoho podrobností a jednak myslím, že by bylo asi nejlepší vše probrat s odborníkem osobně. Posílám kontakt na zařízení, které je ve Vašem regionu, kam byste se mohl obrátit a vše zkonzultovat. Kontaktní centra jsou určená jednak uživatelům drog a jednak poskytují pomoc a podporu i jejich rodinám a blízkým. V tuto chvíli to vnímám jako nejlepší řešení. Držím Vám moc palce a doufám, že se situaci podaří změnit k lepšímu. Vsetín, Kontaktní centrum Klíč Občanské sdružení AGARTA Ohrada 1897, Vsetín, 755 01 telefon: 571 436 900; 737 451 756 Mgr. Jakub Olšák http://www.agarta.cz