P......
nikdo č.1
děkuji za kontakt. Jednalo se mi o to zda se to vykazuje na zdravotní pojišťovnu či nikoliv. ám výčitky vůči rodičům a žaludek na to že se nemaj starat proč jsem tam byl či že jim do toho nic neni fakt nemám. Taky nejsem zamotanej v žádnym kolotoči tak jestli umíte poradit přímo nebo jestli jim spíš řešíte ty ostatní věci v kterrejch jsou zabředlí aby mohli přestat. Vim že to za mě nikdo neudělá ale po třech letech (ob) víkendového braní (3dny v kuse jednou za 14) z čehož dva roky už je to naposled v sebe už moc nevěřim. Nechci mrhat ničím časem, asi máte horší případy, jen jsem si řikal že je lpší napsat než brát dál. mám práci, s penězma vjydu, přítelkyni... harmonickou rodinu... nepotřebuju osprchovat ani najíst... Blbec co si obecnýrady nenajde taky nejsem. Má smysl tedy někam chodit nebo prostě musim chtít a nechci a naschledanou. (co jsem viděl v rámci prevence exnarkomany tak to byli dycky lidi co se na ty drogy hlavně vymlouvali) Díky

Odpověděl:
Zdravím vás, vzhledem k tomu, že se vám nedaří s pervitinem přestat samotnému, i když byste chtěl, tak si myslím, že zajít se o tom někam poradit, je dobrý nápad. Ve vašem případě, kdy máte práci, zázemí, přítelkyni, by byla vhodná nějaká forma ambulantní terapie, a to by mohl splňovat Denní stacionář SANANIM, Praha 7, Janovského 26, tel. 220 803 130, 266 711 211 a nebo Specializované ambulantní služby CADAS SANANIM, Praha 1, Spálená 12, tel. 222 924 245. (Více na www.sananim.cz) Bylo by škoda, kdyby vám - čistě teoreticky - pervitin měl v životě časem nadělat nějakou paseku a měl byste kvůli němu přijít o to, co teď máte. Stát se to může a určitě je rozumné s tím něco dělat včas. Přeji hodně štěstí.