Pervitin
Kačenka...Kačenka
Dobrý den, předem bych wám chtěla říct,že možnost anonymního psaní sem,do poradny, je skwělá!!! Tady se člowěk může zeptat na cokoliw..což je dobrý! Mám takowý problém..brala jsem perwitin..byla jsem na detoxu atd..ale to není to podstatný.. Opět beru,ale doma to není tak lehký..jelikož už jsem se jednou léčit byla..ztratila bych ted wšechno..máma mi dělala testy z moči a byly pozitiwní..ted chce abych prawidelně chodila jednou za mněsíc do Káčka na testy..chtěla jsem se zeptat,za jak dlouho budu čistá?? ted beru intenzivně asi 3 měséce.. 1-3 krýt týdně.. A newíte,jakým způsobem mi ty testy budou dělat??taky jsem se chtěla zeptt,za jak dlouho zmizí jedna dáwka..po dlouhý době..když už budu čistá..předem děkuji moc za odpowěd.. Přeji pěkný a uspěšný den!

Odpověděl:
Dobrý den, testy na přítomnost drog se obvykle dělají z moči. Při intezivním a dlouhodobém užívání lze pervitin zjistit až 3 týdny po posledním užití, při občasném užívání se testy negativizují cca za 1 týden. Záleží také na individuálním metabolismu organismu. Nu, pokud užíváte několikrát týdně, řekla bych, že to vaše okolí časem zjistí i bez testování. Na vašem místě bych se asi spíše zamyslela, proč jsem se po léčbě znovu v pervitinu rozjela a jestli by nestálo za to, pokusit se znovu abstinovat. Obávám se, že jinak vás v dohledné době očekává řada nepříjemností.