Absták
lilli
Dobrý den,máte pravdu asi bych si potřebovala s někym promluvit.Neměla jsem možnost s někým si popovídat.Před tím jsem vždy utekla.. Protože jsem si vždy myslela že JÁ tam nepatřim.... že jsou horší případy než jsem já.A nemám žádnou kamarádku které bych mohla o všem svěřit... Kamarádkám ani nechci asi-protože jsem někdo jiný-nebo si na to hraju... někdy si připadám jako rozdvojená osobnost..někdy mám chutě a stavy a vše co k tomu patří a někdy jsem jako čistej člověk co to nikdy neměl ale pokaždém kouknuti na mojí zjizvenou ruku mi dojde že jsem to dělala. nevím proč ale napada mi myšlenka nebo FAKT že už to NIKDY nebude jako dříve.ŠKODA. Měla bych jednu otázku na kterou jsem se zepoměla zeptat minule.Když jsem to měla minule.Nevím jestli jsem to měla hodně nebo že jsem to neměla dlouho.Bolelo mě srdce a ruka .To srdce mě bolelo asi týden.Ted jse mi udělalo tak blbě začalo se mi blbě dýchat a strašný teplo do hlavy do tváře.Tak jsem si ted otevrla okno...uz je mi lépe ale furt cítím nějaký tlak.Myslíte že jsem si něco udělala po poslední jízdě. Děkuji

Odpověděl:
Zdravím, jsem ráda, že sama popisujete potřebu si popovídat, že svoji situaci sdílíte, že jste zkrátka aktivní v řešení. Možná úplně nejjednodušší bude navštívit nějaké Káčko - nízkoprahové zařízení pro uživatele drog, nemusíte se objednávat, můžete přijít dle otvíracích hodin a komunikovat anonymně. Nemusíte přemýšlet, jestli je na tom někdo hůře nebo lépe, nejlepší bude řešit v této chvíli jen svoji situaci. V Karlových Varech sídlí K-centrum (o.s. Světlo) na adrese: Kr. Jiřího 38, Karlovy Vary 1, Tel., fax: 35 / 32 22 742. Zde podrobnější informace: http://www.os-svetlo.net/indexkcvary.htm Nebojte, ambivalentní pocity které vůči pervitinu popisujete, nejsou tak ojedinělé, může to být bohužel jeden z mnoha rysů psychické závislosti na pervitinu. Neklid, vzestup tělesné teploty, tachykardie s arytmiemi jsou příznaky užití větší dávky pervitinu. Váš aktuální zdravotní stav však může odborně posoudit pouze Váš praktický lékář po vyšetření. Přeji Vám hodně sil ve Vašich dalších krocích.