testy
jusr
ahoj,je mi 31 a řekněme že pár let už se snažím vykašlat na drogy úplně.Mám za sebou už i léčbu a v současný době dojíždím k Mudr Stehlíkovi do Plzně na konzultace.Mám taky skoro 2ročního syna a prima ženu,kterou už ale přestaly bavit i mý občasný úlety a vykopla mě.O co mi jde? Chtěl bych vědět zda-li bz bylo možné jednou týdně-14dní někam dojít,nechat si udělat odběr a dostat potvrzení -čisto,ne.Samozřejmě pracuji takže jedině odpolko kolem 5,nebo ráno po dohodě.Praha.Dík za odpověd

Odpověděl:
Dobrý den, dle dotazu mi není zcela jasné, k čemu Vám toto pravidelné testování má být, proto jen vypisuji možnosti. Snad by bylo možné toto testování domluvit přímo ve FN Plzeň s doktorem Stehlíkem? Také lze kontaktovat pražské AT ordinace, ale nemyslím si, že je výhodné chodit k několika psychiatrům naráz. V Praze ale mohu doporučit Specializované ambulantní služby CADAS (Spálená 12, 110 00 Praha 1, Telefon: +420 222 924 245), kam si můžete zavolat a domluvit spolupráci. Pak bude ale třeba synchronizovat kontrakt i se zbylými odborníky (MUDr. Stehlíkem). V případě, že byste absolvoval léčbu, tak testování i následnou péči mohou poskytovat doléčovací programy. PS: Ještě mě napadá - pokud byste ty testy náhodou potřeboval potřeboval pro soukromé účely (např., abyste prokázal vaší ženě, že neberete), můžete si je koupit v lékárně a udělat si je doma. Jednorázové orientační testy z moči stojí cca 100,- až 150,-Kč.