pomoc
MORI
jak se zbavit zavislosti na perniku,uz toho mam plne zuby jak do toho padam znova a znova,asi jsem na to moc slaby a sam si neumim pomoci. Rodina se mi rozpada,vse je v pr...........

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Vím, že je to složité a na první pohled se zdá nemožné, že by se člověk drog mohl zbavit. Ale jde to. Bohužel neexistuje žádná zázračná rada, kterou bych Vám teď mohla dát a která by Vás závislosti zbavila. Myslím, že v tuhle chvíli by bylo asi nejlepší vyhledat nějakou odbornou podporu, to lze i ambulantně a anonymně. Měl byste možnost probrat, jak to s pervitinem máte, jaké problémy se na to vážou a spolu s odborníkem byste mohl zhodnotit, jak postupovat dál, aby se Vám podařilo s pervitinem seknout a třeba postupně vyřešit i ty věci, které jsou na to nabalené. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám doporučit někoho z kolegů, na koho byste se mohl obrátit. Pomohlo by mi také, kdybyste napsal, kolik je Vám let, jak dlouho pervitin berete, zda ho berete injekčně nebo ne a zda už máte s odbornou pomocí či léčbou nějakou zkušenost. Zatím držím palce a nevzdávejte to, existuje množství lidí, kterým se podařilo se z toho dostat a není jediný důvod proč byste k nim nemohl patřit i Vy.