práce
Ven
dobrý den, chtěla bych se na vás obrátit s dotazem týkající se práce s drogově závislými.Tomuto tématu se věnuji již několi let,mám střední pedagogickou školu,kde jsem se zaměřila na drogové závislosti,chtěla bych se této problematice věnovat hlavně profesionálně a studovat dále a vzdělávat se v oboru.chtěla bych vás požádat,jestli byste mi nemohli poradit na jaké obory bych se měla zaměřit a jestli existují nějaké např. rekvalifikační nebo jiné vzdělávací kurzy s tímto zaměřením, nebo jiné možnosti jak se věnovat lidem drogově závislým.velice děkuji za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, zde pár možností, které mne napadají: Vzdělávací centrum I.E.S. pod o.s. Podané ruce pořádá různé kursy, o které byste mohla mít zájem. Více na: http://www.podaneruce.cz Kurs krizové intervence by mohl být také prospěšný - http://www.remedium.cz/vzdelavaci-programy/vzdelavaci-programy.php VŠ studium na FF - obor psychologie nebo také sociální práce. Na LF UK je již několik let otevřen bakalářský obor adiktologie, který se multidisciplinárně věnuje speciálně závislostem.viz www.adiktologie.cz Práci, praxi či stáž si můžete také najít v nějaké neziskovce zaměřující se na práci s drogově závislými (inzeráty na pracovní místa např. http://neziskovky.cz ) Zde např. portál pro odborníky o drogách: http://www.drogy.net/portal/pro-odborniky/ (řada nabídek, novinek, inzerátů, atd.) Snad to pro začátek takhle stačí, ať se Vám daří a najdete, co hledáte.