Testování ve škole
marejax
Dobrý večer, jaké jsou nejvhodnější a hlavně nejlevnější orientační testy na zjišťování přítomnosti návykové látky na ZŠ při podezřelém chování žáka během výuky? Souhlas s orientačním testováním od zákonného zástupce máme.

Odpověděl:
Zdravím, ze zkušenosti málokdy doporučujeme testy, nejsou stoprocentní, drogy poměrně rychle z těla odchází, atd. Vždy je lepší zachovat důvěru (s žákem, potomkem, ...) a téma drog probrat v rozhovoru, případně v rozhovoru s odborníkem na dané téma. Více k tématu najdete na stránkách www.odrogach.cz v sekci Pro učitele. Jestliže však myslíte, že je to nejlepší řešení, tak mohu doporučit rychlou proužkovou diagnostiku od INLAB Medical s.r.o. Drogové multitesty z moči(kombinace drog) na 10 různých látek stojí cca 200 korun, pro podrobnosti navštivte http://www.inlab.cz/