subutex
M
dobry den.nejdrive vam chci vsem podekovat.protoze kdyz ctu jak tem lidem radite a pomahate odhodlala jsem se vam napsat i svuj problem.jsem asi jedina ktera nebyla na heroinu ale rovnou na subutexu ¨-pulce pod jazik dene-.ted uz v tom litam dva roky a nevim co dal.bojim se jit k doktorum aby se to pak vsude neprovalilo,,muzete mi prosim poradit jak s toho ven . jsem z usti nad labem,moc dekuju.

Odpověděl:
Zdravím, je skvělé, že jste se rozhodla učinit další krok směřující ke změně. Nebojte, rozhodně nejste první ani poslední člověk, co jako první opiát okusil substituční látku buprenorfin (komerční název Subutex). Rozhodně doporučuji navštívit Drug Out Club - Kontaktní centrum pro drogově závislé (Velká Hradební 47/13, Ústí nad Labem, 400 01, telefon: 475 210 626), kde o svém problému můžete hovořit s odborníky anonymně. Když se podíváte na jejich stránky http://www.drugout.cz/ , tak to, co se dočtete, by Vás mělo uklidnit: Kontakní centrum pro drogově závislé je "nízkoprahové" zařízení, to znamená, že lze přijít bez doprovodu, bez doporučení. Služby poskytované v Kontaktním centru jsou bezplatné. Veškeré informace o klientech druhým osobám nesdělujeme. Substituční léčba Subutexem v Ústí nad Labem probíhá v Masarykově nemocnici (Ústředna: + 420 477 111 111). Řídí ji MUDr. Judita Jansová, která se samozřejmě musí řídit zákonem a informace o svých pacientech neposkytovat třetím osobám bez Vašeho souhlasu. Rozhodně doporučuji abyste svou situaci dále řešila a učinila další důležitý krok - kontaktovat odborníka a situaci osobně probrat. Přeji hodně sil!