Poděkování
MAJKA
Dobrý den , chtěla by jsem Vám poděkovat ohledně mého dotazu na alkohol který jsem psala na jaře,kde jsem se obávala že jsem již alkoholik.Ale pravdu jste měli vy , alkoholik nejsem a podle Vaší rady jsem si vybrala psychologa ke kterýmu mám důvěru a pravidelně k němu docházím a pracuji na sobě. Životní události, rozchod s partnerem úmrtí matky na rakovinu a posit samoty ve mě vyvolali úzkostné stavy které jsem zaháněla občasným pitím.Díky vašemu odepsání na můj problém jsem získala odvahu a podnikla kroky které mě vedly k psychologovy .Moc děkuji za vaši pomoc a záslužnou práci kterou děláte , každý z nás se může dostat do podobného problému. Přeji hodně úspěchů a jsem s pozdravem

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Děkuji za Vaši zpětnou vazbu a jsem ráda, že Vám naše poradna pomohla nasměřovat Vaše kroky k odborné pomoci. Řada z nás řeší v průběhu života náročné okolnosti a máte pravdu, že do krizové situace se může dostat kdokoli. Jsem ráda, že vnímáte pomoc psychologa jako užitečnou a vnímám Vaši zprávu jako prospěšnou i pro další návštěvníky těchto stránek, kteří se třeba rozhodují nějakou pomoc využít, aby věděli, že to má smysl. Držím Vám moc palce a přeji hodně úspěchů.