Terapeutická komunita
Jana
Dobrý den, zajímalo by mne (stačí odkaz) jak je to s terapeutickou komunitou na Slovensku. Zda je také takový výběr jako u nás v ČR. Děkuji. Jana

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. S péčí o drogové závislé na Slovensku je to složitější než u nás a takový systém služeb, jako je v ČR, tam není. A to ani v oblasti harm reduction (kontaktní centra a terénní programy), ale ani v oblasti léčby. Mohu Vám posyktnout několik odkazů, kde najdete podrobnější informace: www.infodrogy.sk (web Národního monitorovacího centra pro drogy a drogové závislosti na Slovensku) a web www.cpldz.cz (Centrum pro léčbu drogových závislostí, které má několik zařízení na Slovensku). Na prvním z těchto webů najdete i kontakty na další zařízení zaměřená na léčbu a řadu dalších podrobností a odkazů).