Lisiny (houbičky)
sexishned
Mám dotaz měl jsem houbičky sice jen třikrát v životě, ale myslím aspoň za sebe, že už mi to stačilo protože po posledním požití cca před 10 dny od té doby mám pocit , že sjem stále zhoubičkovanej né že ybch měl haluze ale spíš večer když jdu spát mám psychický problémy a pocity horka i když je otevřené okno a fouká studený vítr .. a teď se bojím, že mi to zůstane pořád a nebo nevím prostě co se stane někdy se i bojím toho že se prostě ani neprobudím je to zvláštní že mám takové deprese když to zhoubičkování probíhalo příjemně a až asi na hodinový psychický dojezd bylo vše ok díky

Odpověděl:
Dobrý den, halucinogeny takové potíže, jaké ve svém dotazu popisujete, umí nastartovat. Patří to k jejich rizikům. Většinou by po pár dnech měly spontánně odeznít, takže se zkuste zbytečně nestresovat a nebýt z toho úzkostný. Pokud by náhodou problémy nadále přetrvávaly, doporučuji kontaktovat lékaře-psychiatra. No, a halucinogenům (kam se kupříkladu řadí i marihuana) bych se obloukem vyhýbala. Obtíže mají tendenci se při dalším užitím vracet a eventuelně i prohlubovat. Budu držet palce, ať je vše brzy v pořádku. Kdyby něco, klidně zase napište.