dotaz
zuzana
prosim vas muj syn zase byl na party a tam si dal drogu poulti te dobe byl uz po leceni a dochazi na kontrolu ke psychiatriccr tak nevim co mam delat dal dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, Váš dotaz je poměrně obecný, proto mohu odpovědět také jen obecně. To, že někdo po léčbě jednorázově relapsuje, neznamená, že se vždy musí vrátit k pravidelnému užívání. Záleží na mnoha faktorech (jak dlouho a často užíval, v jaké léčbě byl, atp.). Je důležité, aby o tom s psychiatričkou či někde jinde (např. v nízkoprahovém zařízení - kde může komunikovat anonymně - např. tzv. "Káčko" - v Praze Osadní 2, 170 00 Praha 7, Telefon: +420 283 872 186) hovořil a ujasnil si svou situaci. Vy jako rodič (navíc pokud s Vámi bydlí ve společné domácnosti) mu můžete stanovit jasná pravidla, která musí dodržovat, chce-li dostávát péči, kterou mu dáváte. Také Vy se můžete osobně zajít poradit např. do Poradny pro rodiče (v Praze Café Therapy, Školská 30, 110 00 Praha 1, Telefon: +420 739 268 527, +420 284 824 234). Pokud nejste z Prahy, napište region a my vám můžeme někoho doporučit.