pame Minaříku
jan abst
děkuju za odpověď chtěl bych se zeptat ,proč je ztráta kontroly näpořád. to mě není příjemný slyšet. chtěl bych nepít třeba nějakou dobu. už jsem to nezvládal v práci a paK ZAČÍT NORMÁLNĚ ZASE ŽÍT. nepiju, ale mám o pití sny. a nevím co s časem,kdy jsem byl v hospodě.jsem doma a skladám úpuzzle.

Odpověděl: Jakub Minařík
Stálá ztráta kontroly souvisí se změnami v mozku. Prostě, když začnete znova pít, tak se spoje znova osvěží a rozjedete se nanovo. Obvykle k tomu, aby se člověk zase rozjel si stačí dát jednou. To ostatní pak už přijde samo, někdy to chvíli trvá, někdy je to hned. Týká se to i vína při náboženských obřadech. Jinak doporučuji začít si hledat aktivity, které nejsou spojené s alkoholem. Celkem dobrý je sport, uvolňují se při něm působky, které přinášejí pocity spokojenosti a člověk se cítí lépe. Moudré je také vyhledat nějakou pomoc, buď psychoterapeuta a nebo sezení anonymních alkoholiků. Držím palce a napišet, jak vám to jde. :-)