k-centra
kristýna
Dobrý den ráda bych na praxi do k-centra mohli by jste mi poradit kde bych ho nejblíže našla??? prý je také ve Strakonicích??? okr. Klatovy děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, posílám vám adresy nejbližších kontaktních center. Zkuste je obvolat a optat se jich na konkrétní podmínky praxe či odborné stáže. Hodně štěstí. Plzeň, Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s., Kontaktní centrum Havířská 11, Plzeň, 301 00 telefon: 377 421 374 fax: 377 421 374 Mgr. Dagmar Špillerová http://www.cppt.cz Strakonice, Krizové a kontaktní centrum Komenského 174 , Strakonice, 386 01 telefon: 383 322 357; 728 469 494 Mgr. Daniel Randák http://www.os-prevent.cz Písek, Arkáda, kontaktní centrum Husovo náměstí 2/24, Písek, 397 01 telefon: 382 228 171 Mgr. Erika Kellerová http://www.arkadacentrum.cz Prachatice, Krizové a kontaktní centrum po-pá 8,30 - 17,00 Primátorská 76, Prachatice, 383 01 telefon: 388 310 147 Mgr. Dagmar Randáková http://www.os-prevent.cz