Problém s alkoholem
Agent
Chtěl bych se zeptat jestli se z toho můžu dostat sám když pilu každý den ve velkém a přitom mám vše co můžu chtít. Vyhrabal jsem se sám ze závislosti na tvrdých drogách jen s pomocí psycholožky která me věřila, že to dokáži. ,,Skončil jsem ARU s údajným předávkování a byl jsem rád, že jsem přežil s mírnými následky" Nová psycholožka mě akorát chtěla domluvit léčebnu. Psychiatrička mě dala pár léků po kterých jsem nepil asi týden a pak jsem začal znovu a od té doby jsem se přestal kontrolovat. Předtím to bylo úplně jíné. Před týdnem jsem skončil na chir. s úplně rozbytým obličejem po 3.5 promile. To je skoro vše. Asi to sám už nezvládnu.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, bohužel takhle na dálku nedokážu posoudit, jestli se ze závislosti na alkoholu dokážete dostat sám. Svoji situaci jste popsal následovně: v anamnéze máte závislost na tvrdých drogách, sebevražedné sklony, pokus o sebevraždu, poslední dobou pijete denně a ve velkém, přestáváte se kontrolovat, probral jste se s 3,5 promile na chirurgii s rozbitým obličejem. Když to takhle shrnu, doporučila bych Vám vyhledat odbornou pomoc - psycholožku nebo psychiatra, pak nejspíš detox a dál by se vidělo. Nicméně - jak říkám - na základě těch pár informací, které jste mi dal - se radí těžko. Nejspíš by bylo rozumné obrátit se na psycholožku, která Vás zná a které věříte Vy sám. Stačí to takhle, nebo jste se chtěl zeptat na něco jiného? S pozdravem, Gabriela Koryntová.