Zavislost na TRAMALE
Dodo
Dobry den dakujem velmi pekne pomohli ste mi uz 3dni som sa nedotkol Tramalu ale tie abstaky vecer nespim vobec ale neviem vjete co mi pomaha MODAFEN dam si jednu tabletu rano a vecer a necitim vobec pomozte mi ked uz 3dni som vydrzal kolko to este bude trvat hmmm ja vidrzim ja si verim aj Paralen si kazdy vecer berem ale nemozem aj tak zaspat ale ten MODAFEN je v pohode poobede vidrzim ani necitim stale sa pokusam na to nemisliet nemisliet na TRAMAL misli na ine veci a to mi velmy pomaha bud pozeram film a nemislim na to mozte mi pomost uz ked som vydrzal 3dni kedy to skonci hmm odpiste mi prosim kolko este bude trvat ten abstak dakujem dodo

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, fyzické potíže by se měly vyřešit během několika málo dní. Poruchy spánku ale můžete pociťovat ještě dost dlouho, klidně i měsíc. Zkuste se třeba přes den víc fyzicky vyčerpat, sportem apod., chodit spát ve stejnou dobu a vstávat také, nespat zbytečně moc, před spánkem se zklidnit, nějaký druh relaxace. To vše pomáhá k lepšímu spánku. Co se týče psychické závislosti, bude pravdděpodobně trvat ještě déle, jde o to řešit potíže, kvůli kterým jste Tramal bral, pak zmizí i potřeba ho užívat. S Modafenem to také nepřehánějte, přeci jen to také není úplně nevinný a slabý lék. Přeji hodně sil a trpělivosti.