marihuana
izapt
dobrý den,můj přítel kouří asi dva roky marihuanu v podsate dene ted chce s tim prestat ale nevidrží to ani den potřebovala bych nejakou radu jak s tim má přestat nebo kam se můžeme obrátit o pomoc jsme z jablonce nad nisou.děkuju

Odpověděl:
Dobrý den, pokud je váš přítel odhodlaný svůj problém s marihuanou řešit a navíc je ochoten vyhledat odbornou pomoc, protože jemu samotnému se to zatím nedaří, udělal ten první a zásadní krok. Posílám vám kontakty na zařízení ve vašem regionu, kam by se mohl obrátit. Přeji hodně štěstí. Liberec, Centrum ambulantních služeb - program ambulantního poradenství, ADVAITA, o.s. Rumunská 14/6, Liberec, 460 01 telefon: 482 750 607 Drahuše Tkáčová, DiS. http://advaitaliberec.cz Liberec, Kontaktní centrum Rumunská 5/A, Liberec, 460 01 telefon: 482 710 276 fax: 482 710 276 http://www.mostknadeji.cz