bušení srdce,pití
Jan
psal jsem dotaz,ale odpověď nemůžu najít,nicméně není už tak aktuelní od čtvrtka nepiju. měl jsem stav,kdy mě bylo dost špatně, teď je to už lepší, ale zůstalo mi bušení srdce. toho jsem si nikdy dřív/ když jsem pil nevšiml/ zajímá mě ,jestli to může mít souvislost s tím stop pitím. chtěl jsem využít volna, abych si zvykl a začal nově. toto je drogová poradna,tak nevím jestli vůbec odpovídáte na takovéhle obyčejné věci.

Odpověděl: Jakub Minařík
Může to spolu souviset, ale také nemusí, kdyby to nemizelo, je moudré nechat si srdce vyšetřit. Ohledně abstinence blahopřeju. Pokud byste potřeboval nějakou podporu, abyste se dal fyzicky rychleji dokopy, doporučuji, krom pitného a stravovacího režimu také Magne B6 a Thiamin (Vitaminy B a magnesium) - pomohou mozku dát se do kopy, na zklidnění je vynikající meduňka lékařská, na rozbouřený žaludek zase máta. A nezapoměňte se vyhýbat situacím, kde se něco pije a přátelům z mokré čtvrti. A napište jak vám to jde. :-)