prosim pomozte mi co nejdrive deku ji
Nicky
dobry den, prosim vas mam takovy problem parkrat sem okusila travu a hodne mi zachutnala jenze vcera sem dostala z ni zachvat a byla sem 10 min v komatu u vchodu je jedno kde a pak sem se asi 2 hodiny vydela v nakym jinim svete a az dnes rano sem si vzpomela co se vsechno stalo nevote proc se mi tohle stalo?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, těžko říct, jak moc zkušenost s marihuanou ovlivnila to, co se stalo. Rozhodně to však spojitost mít může. Mohlo jít o jednorázovou záležitost, opakování však v tuhle chvíli nelze vyloučit. Zkuste se v tuhle chvíli vyvarovat činnostem náročným na pozornost (např. řízení) a zajděte k odborníkovi. Jste-li z Prahy, doporučila bych Vám obrátit se na CADAS, Spálená 12, MUDr.Jakub Minařík, tel. +420 222 924 245. Máte-li problémy, které řešíte užíváním marihuany, promluvte si o nich s ním také. Jistě najdete pro Vás bezpečnější řešení. Držím palce, s pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Budu ráda, když mi dáte vědět, jak jste pochodila.