marihuana
llenca
prosim o radu.Muj 16 lety syn,kouří denne marihuanu,zacal kract penize doma,ze skoly ho chteji vyloučit,jelikoz kdyz nahodou dorazí na hodinu,tak zhulenej.nevim kam se mam obratit,abych mu pomohla a jak vubec tento problem resit.Dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, dovolte mi říci, že jste ve velmi náročné situaci. Rodič, který vidí problém svého dítěte a zároveň cítí, že dítě již nedbá rad či příkazů, to má vždy velmi složité. I když užívání marihuany nechci zlehčovat, problém s THC nemusí být až tak vážný, jak se na první pohled ustaranému rodiči může jevit. Bylo by skvělé, kdyby Váš syn mohl navštívit Kontaktní centrum a o tomto tématu tam mohl hovořit s odborníky. Pokud je pro vás dostupná Praha, kontakt na objednání je: +420 283 872 186. Nebo je také možné, abyste Vy, buď se synem nebo i bez něj sama, dorazila na schůzku do naší pražské Poradny pro rodiče SANANIM, kde je možné o tomto problému také otevřeně hovořit. Kontakt: +420 739 268 527, +420 284 824 234. Zatím bych nedělala ukvapené závěry ohledně toho, že syn musí nutně do léčby, možná pomohou jasná a pevná pravidla. Je to náročné téma k diskusi, se kterým by vám mohli pomoci odborníci ve výše jmenovaných zařízeních. Zdraví Niké Christodulu PS: Pokud by pro vás Praha dostupná nebyla, ozvěte se a napište region, zkusíme vám vhodné zařízení u vás doporučit.