bojím se,že jdu smrti naproti
máma
dva roky je to,co umřel manžel,závislý na alkoholu,léčení u Apolinbáře,vynikající výsledky - apřesto znovu začal,syn - 2l let šel po incidentu se mnou a svýžm přítelem dobrovolně na léčení do Dobřan,avšak tam řekli,že je v pořádku, vyskočil z okna,rosekal okna v domě,lehal si na zem...to bylo rok po smrti otce,necelý.Vrátil se po prázdninách,dodělával učňovku /5 let /, pak mě asi v listopadu škrtil,podala jsem na něho trestní oznámení,čímž jsem 3 měsíce trepěla ve dne v noci,nakoínec jsem to stahla... a je zase listopad, napadl mě na ulici, už doma ukradl,co se dalo, v takovém stavu ho doma nechci,bojím se ho,zamkla jsem,klíče už nemá dlouho,bojím se podat trestní oznámení,protože to psychicky neunesu, co dál...?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, tento stav ale také není dlouhodobě únosný a ohrožuje Vás dokonce i na životě. Proto je možná lepší podat trestní oznámení a pokusit se s odbornou pomocí vyrovnat s pocity viny, které ale nejsou ani na místě. Přesto jsou dost pochopitelné, má je asi každý rodič, který je donucen takovou věc udělat. Zkuste vyhledat psychologickou pomoc, někoho, o koho byste se mohla opřít při řešení problémů se synem. Mohla byste si lépe utřídit, jak postupovat. Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, napište prosím místo, ráda Vám pošlu nějaký kontakt.