marihuana na kožné problémy
pepekvyskoc
Ďakujem za odpoveď. Mám veľmi podrobný návod na výrobu masti a pred jej výrobou by som sa rád presvedčil, či marihuana obsahuje THC. Pretože nefajčím, tak som list normálne požul a prehltol. Neobťažoval by som vás, keby dlhoročné liečenie kožných problémov lekármi malo kladný výsledok. Tak skúšam čo sa dá. Marihuanová masť je údajne dobrá na atopický ekzém. Pretože drogy neužívam, nemám poňatia koľko listov by malo vyvolať pozorovateľný účinok.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, takhle to nepoznáte. THC se uvolňuje buď při kouření nebo při tepelné úpravě, ne když list sníte syrový. I tak ale nic nepoznáte, protože jednak nemáte zkušenost co je málo a co je moc a jednak to, co je dost na mast, nemusí být dost na intoxikaci apod. Zvolila bych postup zkusit mast vyrobit podle návodu a vyzkoušet až tu, jak bude účinkovat. Pokud si ale chcete být jistý, poraďte se s někým kdo má zkušenost přímo s výrobou masti, nebo si pořiďte již vyrobenou.