dcera
???
Prosím chtěla bych se zeptat ,dcera spáchala sebevraždu ,spolykala 30tablet Ritmonormu,šlo jí zachránit a mohla by to udělat i jinými léky(apo-ibubrufen,paralen,prednison)pokud by vzala větší množství?Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Nepochybně by to šlo i jinými z výše zmíněných léků, ale přece jen efekt antiarytmik je mnohem rizikovější. Pokud se týká konkrétních otázek ohledně možností záchrany - taková možnost nepochybně existuje, jen je vždy otázka kde je hranice za jakou to ještě jde a nebo jaký je průběh stavu - někdy to jde, jindy ne. Je to složité, i když přesně znáte postup který v takovém stavu použít a máte z ním zkušenost a všechno co potřebujete máte k dispozici, stejně je tam mnoho neznámých, které mohou vést k úspěchu ale také k neúspěchu. Navíc si nejsem jist, zdali vám odpovědi na takové otázky pomohou se se ztrátou vyrovnat. Myslím, že spíše přitíží. Je mi to líto co se stalo, ale nyní s tím už asi mnoho nenaděláme. Kdyby bylo třeba, ozvěte se.