pro J.Minarika
xxx
tak sem si precetla vasi odpoved na moji otazku a fakt nevim,co si o tom mam myslet!!abych pravdu rekla tak mi to moc nepomohlo,protoze do zajecich nevezmu ani nahodou!myslite si jako ze mu mam rict:bud ti na me zalezi a rozsviti se ti nebo sem ti ukradena a top se v tom!!!jo a este jeden dotaz...proc druhej den mam po piku stav uzkosti a kvuli vsemu brecim???

Odpověděl: Jakub Minařík
Ad. Top se v tom. Ano, tohle je jedna z variant. Mezi touhle variantou a bezbřehou pomocí je spousta dalších, ke kterým by možná, ale spíš velmi pravděpodobně došlo. :-)
No, vzhledem k tomu, že má odpověď směřovala k tomu vás ochránit před braním, takhle se totiž často začíná. Vzhledem k druhé části dotazu chápu, že už berete. To jsem předtím nepochopil.
Ad. proc druhej den mam po piku stav uzkosti a kvuli vsemu brecim Důvod, proč po piku druhý den brečíte a máte stavy úzkosti spočívá v jednou z hlavních (nežádoucích) efektů - anxiogenním působení (vyvolání strachu a úzkosti)+ v kombinaci s odezněnívám efektu. Asi bych vám doporučil si o pervitinu něco přečíst. Je dobré mít informace o tom co beru-protože pak se mohu snáze vyhnout komplikacím a rizikům a vybrat si pokud možno spíš to lepší. Když už se tedy rozhodnu brát drogy, což-jen tak mimochodem, patří mezi ty nebezpečnější druhy zábavy.