střílení..
hans
zdravim! dá se říct že svou malou drogovou kariéru mám za sebou, nic mě neuchvátilo víc jak pivo:) jsem jen tzv. víkendový uživatel xtc, a chtěl bych někdy tuto drogu, případně čisté mdma užit vnitrožilně...proto bych se chtěl zeptat jak se tohle správně dělá, nebo kde najdu bezpečný návod

Odpověděl: Jakub Minařík
Dezinfekce, aplikace sterilního roztoku do žíly na horní končetině, optimálně v loketní jamce, po proudu krve (měl být izotonický), stlačení suchým tamponem, chvíli počkat, přelepit náplastí. Důležitá je sterilita, nebo alespoň maximální čistota, vyhnout se použití společného injekčního náčiní, nenechat si to aplikovat jinou osobou (pokud to není zdravotník). Rizika: Různé nákazy, žloutenky, HIV, ale i třeba plísně a bakterie. Krom vám jistě známých nemocí mohou způsobit při injekční aplikaci například plísňové abscesy v mozku, oku, játrech, ..., sepsi, ..., maligní bakteriální endokarditidu - vše klidně při jednorázové aplikaci. Předávkování - citlivost k užíté dávce je u i.v. aplikace mnohem vyšší, předávkování u prvouživatelů, bývá nikoliv vyjimečné, včetně fatálních zakončení. Tablety mohou obsahovat pevné součásti které se přefiltrují přes plíce a vedou k jejich poškození - krev se pak hůře okysličuje. Opatřete si čistou substanci bez příměsí. Nu, osobně vám injekční aplikaci nedoporučuji. Myslím, že rizika převažují benefity i při jednorázové aplikaci. P.s. Píšete, že vás drogy neoslovili. Asi byste měl vědět, že pokud uvažujete tak jak uvažujete, tak si to nejspíše jen namlouváte. Dejte pozor, ať do nich nezahučíte. Je to coby dup. A mimochodem - alkohol je také droga.