pervitin
vůbec nemám představu o tom, kolik mg pervitinu tak ty lidi "normálně" berou - kolik toho např. maji na párty, když jim to vydrží tak 6 hodin, šňupou to třeba a nejsou to pravidelní uživatelé. díky.

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, za jakým účelem se ptáte. Jenom trochu doufám, že neuvažujete o prvním experimentu s pervitinem a neptáte se proto, že máte obavy z toho, že to hned napoprvé přepísknete. Vzhledem k tomu, že každý reaguje na užití určité dávky jinak, těžko se dá nějak zobecnit, kolik toho lidi berou, aby jim to těch pár hodin na párty vydrželo. Každopádně takové základní informace o dávkách, účincích a taky důsledcích braní pervitinu najdete ve sloupci vpravo, viz Stimulační drogy, podkolonka Pervitin. Obvyklé dávky, které jsou tam uvedené, se u rekreačních uživatelů pohybují nejspíš v té spodní hranici. Kdyby vám informace z textu nestačily, ptejte se dál :-)