Pernik
Franta
Dobrý den. Chtel jsem se zeptat, zda pervitin muze vest k zlepseni mezilidskych vztahu jako u E. Zda pretrvava po intoxikaci pervitinem stav otevrenosti jako po E. Dekuji moc . Franta

Odpověděl: Bára Orlíková
Obávám se, že ke zlepšení mezilidských vztahů vám nepomůže ani XTC ani pervitin. Samozřejme, že stav po intoxikaci XTC může vyvolat pocit neobvyklé empatie a otevřenosti, tenhle efekt ovšem nemá dlouhého trvání, jak jistě sám dobře víte, a při dlouhodobějším užívání můžete taky nakonec zjistit, že to už zdaleka není pravda... Každopádně mám takovou zkušenost, že po intoxikaci pervitinem přetrvává úplně jiný stav než stav otevřenosti :-( A taky mám zkušenost s tím, jak výrazně může užívání pervitinu mezildiské vztahy poškodit :-( Takže pokud váš dotaz směřuje k tomu, že kdyby náhodou pervitin způsoboval to, co si dosud užíváte na extázi a rozhodoval jste se ho zkusit, tak to nedělejte. A na přílišné nadšení z extáze si dávejte taky pozor.