vztah
Edi
..psala sem uz asi pred nekolika dny mozna to uz bude tyden ... Nevim jak mu to mam rict,ze se s nm chci videt ..kdyz mu zavolam tak to vezme jeho mama bud je ve skole nebo venku...Taky sem rada s kamarady,ale ozvlala bych se mu..:-((Chtela bych se este zeptat jestli to taky nemuze byt tim,ze ma tedka praxi ..predtim studoval strojirenskou a pak prestoupil na kuchare..Tak mozna ma praxi,ale to nevim..mohu jen doufat...Chtela bych se s nim videt..Jak to mam udelat?Dikas Edi

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi vám těžko poradím. Tohle je poradna orientovaná na drogovou problematiku a váš dotaz je z trochu jiného soudku. To by snad ani tolik nevadilo, ale to, nač se ptáte a jak se ptáte, neskýtá moc prostoru k odpovědi. Jedinné dobré doporučení zní-zkuste s ním o tom promluvit. Prostě normálně za ním dorazit a promluvit si s ním co a jak. :-)
P.s. Za zpoždění se omlouvám, ale nějak toho bylo dost a tohle je odpověď na oba dva dotazy.