pomozte mi
lucky
muj prite nekolik mesicu bral kokain, pred nekolika dny jsem doma nasla metadon . muj pritel je velmi unaveny , srdce busi rychle,oci ma zarudle,kdykoliv se zeptam rika ze nic nebere . nezijem v cechach ale v italii. nevim co mam delat

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu Vaše obavy a myslím, že budou nejspíš oprávněné. Příznaky, které u přítele popisujete, mohou souviset s užitím drog. Nedokážu takto na dálku odhadnout, zda jde o uvedený metadon nebo o něco jiného. Metadon se obvykle užívá při substituční léčbě závislosti na opiátech, takže mi k tomu moc nesedí informace o tom, že v minulosti užíval kokain. Možná se jednalo o nahodilý experiment, ale možná má problém s drogami rozvinutější, než je na první pohled patrné. Nevím o situaci mnoho a tak je komplikované posyktnout nějakou zcela konkrétní radu. také, zda Vy sama máte zkušenosti s drogami, jak vypadala přítelova minulost s kokainem... Mohla bych Vám doporučit nějaké kontakty na odborníky i v Itálii, nějakými kontakty disponuji, ale musela byste mi napsat, z jakého regionu nebo města jste. Pomohlo by Vám to zorientovat se v situaci, mohla byste se poradit o tom, jak s tím naložit dál, jak o tom mluvit s přítelem. Napište znovu a uvidíme, co se s tím dá dělat. Zatím držím palce a pokud budete chtít, tak znovu napište.