marihuana a paralen?
Lempl1k
Dobry den, chci se zeptat. Dnes, cca o pulnoci, jsem si vzal druhy dnesni Paralen. Tzn 11.9. jsem mel dva paraleny, jeden cca v 13 hodin, druhy o pulnoci. Zitra vecer bych chtel jit ven s prateli. Je mi jasne, ze alkohol je tabu a rozhodne si beru s sebou flasku coly, ale na internetu se mi nepovedlo najit, jestli si smim dat marihuanu. Diky za odpoved Lempl1k

Odpověděl: Bára Orlíková
Obávám se, že už asi odpověď dostanete příliš pozdě. Nicméně, třeba Vám bude užitečná do budoucna. Paralen by se skutečně neměl kombinovat s alkoholem vzhledem k zátěži, kterou taková kombinace představuje pro Vaše játra. Alkohol má na játra výraznější negativní vliv něž konopné drogy. Ale asi nemůžete čekat, že bych Vám napsala, ať si marihuanu klidně dáte. To je samozřejmě na Vašem uvážení. Přihlédněte také k tomu, že pokud se necítíte fyzicky zcela OK (kvůli tomu jste, předpokládám, ten paralen bral), takže je užití jakékoliv drogy pro Vaše tělo větší zátěž než normálně a také intoxikace by nemusela proběhnout tak, jak byste čekal.