toluen
Jana
Dobrý den, zajímalo by mne, proč ti, co užívají pervitin ho při jeho nedostatku nahrazují toluenem. Setkali jste se s tímto? Děkuji za odpověď. Mnoho úspěchů při vaší práci přeji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Lidé, kteří užívají drogy (v tomto případě jako primární drogu pervitin), mají často tendenci se při nedostatku své hlavní drogy intoxikovat nějakou jinou drogou. Také existuje poměrně dost uživatelů drog, kteří užívají pravidelně více drog, ať již v jeden moment (např. jsou zvyklí užívat v kombinaci heroin a léky na uklidnění nebo kokain a alkohol) nebo v návaznosti (např. po užití pervitinu v následném "dojezdu", kdy se začínají vytrácet účinky pervitinu, tak užijí pro zklidnění opiáty nebo léky na spaní). Jsou i lidé, kteří nemají vyhraněnou primární drogy a takzvaně "berou, co je po ruce". Pervitin a toluen není zrovna nejtypičtější kombinace, ale i s tím jsem se setkala. Proč se na to vlastně ptáte?