žádost o poskytnutí informací
gabasek
Dobrý den.Rád bych Vás požádal a několik informací,týkajících se léku NEUROL,možných závislostí ,jejich znaků a následných kroků.Má přítelkyně po rozvodu před 4 lety užívala neurol kvůli migréně.4 roky 1 tabletu denně + nějakou další co 2 dny.Poslední dobou je nevrlá,stačí jí 2 skleničky vína a je "namol".Třepou se jí ruce-takové návaly- a tak podobně.Mýlím se-*kéž-by* když se domnívám,že se rodí problém?Prosím poraďte mi,alespoň kde hledat pomoc,informace. DěKUJI moc.Gabriel

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den. Je vidět, že máte o přítelkyni strach. A je dobře, že situaci nepodceňujete. Podle toho, co jste popsal, se pravděpodobně nemýlíte a jde skutečně o problém. Nicméně těžko takhle na dálku posoudit, co všechno v něm hraje roli. Doporučila bych Vám proto v prvé řadě promluvit si o Vašich obavách a pocitech s přítelkyní. Další postup bych domlouvala s lékařem. Bližší rozhovor s přítelkyní a podrobnější lékařské vyšetření by Vám, resp. Vaší přítelkyni, mohlo v tuto chvíli situaci vyjasnit a pomoct s hledáním řešení. Podle toho mála, co o Vaší přítelkyni vím z Vašeho popisu, nelze s jistotou říct, že by problémem Vaší přítelkyně byla závislost na neurolu nebo alkoholu. Nicméně více informací ohledně lékových závislostí, případně závislosti na alkoholu, naleznete na těchto stránkých v sekci Tlumivé látky (neurol je benzodiazepin) a Legální látky. V tuto chvíli je to ode mne vše. Bude-li třeba, ozvěte se znovu. S pozdravem, Gabriela Koryntová.