úspěšně jsem skončila s pikem
Monika
Dobrý den, nepíšu zrovna dotaz, jen jsem chtěla někomu říct, že jsou i případy, které končí dobře. Brala jsem pervitin denně 5 let, psala jsem několikrát i dotazy do této poradny (mimochodem odpovědi pro mě byly vždy velkým povzbuzením). Byla jsem často opravdu zoufalá, rozpadala se mi rodina, měla jsem potíže v práci - to jen stručně řečeno. A hrozně jsem se bála že když začnu někam docházet na léčbu, dozví se o mém problému okolí (nikdo o tom nevěděl, jen můj dealer). Nakonec se mi podařilo s tím seknout, už je to skoro 5 let co jsem s perníkem zametla a jsem na sebe fakt pyšná. Můj život nabral úplně nové obrátky, mám dvě malé děti, skvělého partnera (který to se mnou všechno ustál) a jsem šťastná jako snad nikdy předtím. Na dobu na drogách vzpomínám opravdu s nechutí, rozhodně jsem nezapomněla jak hnusné to bylo. Neuměla jsem si vůbec představit, že bych ještě někdy mohla cítit něco jiného, než stres, klepku, vyčerpání, strach že to praskne a vztek na všechno co se kolem mě pohne. Chtěla bych všem říct, ŽE TO JDE! OPRAVDU JE MOŽNÉ, ABY ČLOVĚK PROŠEL DROGAMI A PŘESTO MOHL BÝT ZNOVU ŠŤASTNÝ. Moc vám děkuji za pomoc. Monika

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Především gratuluji k abstinenci a přeji vše dobré v dalším životě. Je skvělé, že máme od Vás takovouto zpětnou vazbu, která je příjemná pro nás, kteří v této poradně odpovídají, ale hlavně pro ty, kteří Váš vzkaz budou číst a pomůže jim to sebrat odvahu k rozhodnutí s drogami přestat, a pro ty, kteří třeba již přestali věřit, že se jejich blízcí z drog někdy dostanou a že by mohli v životě zase fungovat. Hodně štěstí a držím moc palce.