Cečko a děti
Martina
dobrý den,beru dlouhodobě injekčně pervitin a vychovávám čtyři děti (jedno mi chce momentálně odebrat sociálka) a právě jsem zjistila že mám žloutenku C. mám strach že mi sociálka bude chtít odebrát i ostatní děti a taky že bych je mohla nějak nakazit. co mám dělat ?

Odpověděl: Aleš Termer
Dobrý den, Sociálka Vám děti nevezme proto, že byste měla Céčko, ale protože berete drogy. Což je pochopitelné. Pokud dlouhodobě zneužíváte nitrožilně pervitin, není se čemu divit. Upřímně řečeno nedokážu si moc představit, že se dají brát drogy a k tomu VYCHOVÁVAT děti. Působí to na mne poněkud jako protimluv. Céčkem děti nenakazíte, poněvadž se přenáší pouze krví. Tzn. např. nepoužívat společný holicí strojek či zubní kartáček, ty mohou přijít do styku s krví. Více o žloutenkách a jejich přenosu najdete na těchto stránkách v rubrice "drogy a nemoci". Pokud si chcete děti udržet je třeba se sebou něco dělat a drog se zbavit. Pokud byste měla zájem, mohu Vás nakontaktovat na odborníky, kteří se danou problematikou zabývají. Napište odkud jste (město, region) seženu Vám někoho ve Vašem okolí. Nevěšte hlavu, vždy se dá něco dělat, ale je to jen a jen o Vás. A:T: