Zavyslý ??
Honza
Ještě jednou dobrý den Děkuji za rychlou odpoved :-) Ano myslím že jsem ochoten to konzultovat s někým osobně,i když ne zrovna rád se bavím o svých problémech,na druhou stranu doufám že to pro mně bude přínosem.Příde mi zvláštní že ještě před 3 měsícema jsem o drogách skoro nic nevěděl nikdy jsem se o ně nezajímal a myslel sem si že se mně drogy netýkají a ted se ptám jak z toho ven a hledám pomoc.Ta rychlost s jakou jsem se do toho dostal mně překvapila.jinak region z kterého pochazím je Praha

Odpověděl:
Dobrý den Honzo, jsem ráda, že jste se ozval a je pro vás přijatelné někam se zajít poradit. Chápu, že začít otevřeně mluvit o svých trablech může být poměrně náročné, na druhou stranu je to cesta, jak se s nimi začít vypořádávat. A rozhodně není žádná ostuda nebo selhání říci si o pomoc, když něco sám nezvládám. Právě naopak. Doporučila bych vám obrátit se na kolegy z Denního stacionáře SANANIM, Praha 7, Janovského 26, telefon 220 803 130. www.sananim.cz/zarizeni-18-Denni-stacionar/info.html Zkuste si tam zavolat a domluvit se na konzultaci. A asi bych to raději moc neodkládala:) Budu vám držet palce a kolegům ve Stacionáři klidně řekněte, že jste na ně dostal kontakt tady na drogové poradně. Hodně štěstí. Další možností je také Prev-Centrum Ambulantní program Meziškolská 1120/2, Praha 6, 160 00 telefon: 233 355 459 http://www.prevcentrum.cz