syn a drogy
mamina
Dobrý den,mohli byste mi poslat kontakt,kde mi poradí,jak na mého syna,o kterém vím,že kouří trávu a dokonce začal něco šnupat?Má problémy s pamětí.Je to v začátku,proto si myslím,že by neměl být problém ho z toho dostat,pokud budu vědět,jak na to.Je mu 19 let,vím,že má jen kamarády,kteří kouří trávu a je to pro ně zcela normální a někteří šnupají.Mám ho moc ráda a ničí mě to.Potřebuji ho motivovat k něčemu jinému než je jeho parta.Vždy jsem ho vedla ke sportu,ale nyní ho vůbec nezajímá a já nevím,jak mu pomoci a to jsme si s mými dětmi(mám ještě 22letou dceru) o drogách a důsledcích povídali ještě na jejich střední škole.Děkuji JČ

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že to berete za správný konec, zajít se nejdříve někam poradit osobně je optimální řešení. Ukvapené a nepromyšlené kroky mohou do budoucna nadělat dost škody. Zkuste zavolat na některý z kontaktů, co vám posílám a s kolegy zkonzultovat, jak syna motivovat ke změně. Protože jestli to vypadá, že začal šňupat, předpokládám pervitin, mohl by si do budoucna zadělat na dost velké nepříjemnosti. Když tak si zkuste pročíst i rubriky o jednotlivých drogách na těchto stránkách. Držím palce a přeji hodně sil a trpělivosti. A tady jsou ty adresy: Kontaktní centrum F. A. Gerstnera 2, České Budějovice, 370 01 telefon: 386 350 169 MUDr. Kvetoslava Kotrbová http://www.hajecek.wz.cz Český Krumlov, poradna U boudy Ambulantní program Špičák 114, Český Krumlov, 380 01 telefon: 736 634 126 Mgr. Jakub Průcha http://www.icmck.cz