Závislý ??
Honza
Dobrý den Někdy na začátku června jsem poprvé okusil pervitin dostal jsem se k tomu úplně náhodou řek sem si že jednou se přece nic nestane ale problém je v tom že cca za týden jsem to zkusil znova a pak zase,a v červenci už sem si dávál skoro každej den furt sem si řikal že toho nechám a dám si třeba jenom jednou za čas.Což sem teda jaksi nezvládnul všechno to uteklo tak rychle ani nevim jak ted je konec srpna a pervitin užívám stále tak často v práci si to bez něj už nedokážu ani představit.Jer mi jasný že s tim mám docela problém nikdy by mně nenapadlo že po tak krátký době si zvyknu,musim si dávát pořád větší dávky abych se vůbec dostal do normálu bez toho sem mrtvej bez energie.A myslim že nejlepší je toho nechat co nejdřív než se dostanu do větších problémů musim na to pořád myslet ale přece 3 měsíce neni zas tak moc nemůže bejt tak těžký toho nechat,ale mně to nějak nejde.Tak jak z toho ven ?? co dělat abych do toho nespadnul eště víc ?? předem dík za odpověd a váš názor na věc :-)

Odpověděl:
Dobrý den, zdá se, že vám pervitin vyjímečně "sedl" s ohledem na to, jakým fofrem jste se propracoval k téměř dennímu užívání. A zcela reálně jste situaci vyhodnotil s tím, že čím dřív přestanete, tím lépe. Jinak máte docela nakročeno k průšvihům. Je možné, že se pervitinu podařilo zaplnit nebo kompenzovat něco, čeho se vám normálně v životě nedostává. A bylo by rozumné zjistit, co to je a pokusit se to zvládnout jinak, než za pomoci pervitinu. Může to být ledaco - nedostatek energie způsobený stresem, depresí, přepracováním, malá sebedůvěra, neuspokojivé vztahy s lidmi okolo, neschopnost se odreagovat, no, může toho být spousta a nějak to dešifrovat a vymyslet jak na to, to věru není v reálných možnostech internetové poradny. Byl byste třeba ochoten se o tom zajít někam pobavit osobně? Pokud by pro vás byl takový ambulantní kontakt přijatelný, dejte vědět region, kde by to mělo být, zkusím vám někoho vhodného doporučit. Zatím držím palce a věřím, že se vám z toho kolotoče podaří vystoupit:)