dobrý den chtěla bych se zeptat měla jsem před týdnem marihuanu a normálně nekouřím ani nehulím ale vyjímečně jsem to zkusila a chtěla bych vědět když půjdu k doktorovy na krev jestli bude vadit když mi zbytky té marihuany najsou v krvi a jak dlouho se marihuana v krvi dlouho drží děkuji za odpovědi

Odpověděl:
Dobrý den, u běžného zdravotního vyšetření se testy na drogy nedělají. Lékař by k tomu musel mít nějaký konkrétní důvod a udělat vám speciálně drogový test, o čemž by vás měl i předem informovat. Jinak z krve se dá užití marihuany zjistit max. 14 dní, to v případě intezivního užívání, pokud se u vás jednalo pouze o jednorázový experiment, testy by měly být negativní do týdne. A kdyby vám i teoreticky užití marihuany u lékaře zjistili, nemělo by se dít nic zásadního. Pokud vám tedy není třináct nebo si testy nevyžádala policie např. v rámci silniční kontroly.