testy
prdkos
zdravim byl sem težky kuřak travy. už přestavam a chci prestat uplně ale jde o to že chci nastoupit k policii ČR a nevim jak to je.. fyzicky testy zrusili.. sou jen psycho testy a zdravotní prohlidka u nich... každej řika že testujou krev na drogy ale znam lidi co sou na policii a hulej a semtam daj extazi a podle mě předtim než tam šli nebyli svatí... , tak jestli jen nahodou nevite jestli to cajti testujou :)

Odpověděl:
Dobrý den, součástí vstupní prohlídky pro zájemce o práci u Policie ČR nepochybně testy na užívání psychotropních látek budou. Navíc vám každý zaměstnavatel může dle zákoníku práce v odůvodněných případech nechat tyto testy udělat i jako svému zaměstnanci na pracovišti. Jen mě napadá, že hulení trávy a další drogové experimenty nejsou s prací u Policie ČR zrovna kompatibilní. A to, že to náhodou někomu prošlo, bych rozhodně nebrala jako normu. Na vašem místě bych počkala, až bych se z fáze "přestávání s hulením" dostala do fáze "přestat úplně", v té setrvala, a pak bych teprve zvažovala ambice pracovat u Policie. Nu, kdyby to přestávání dělalo nějaké potíže, klidně se ozvěte. Můžeme vám s tím zkusit pomoci. Zatím se mějte a hezký zbytek léta.