DETOXIKACE PERVITINU
FallenAngel
Dobrý den, po dobu 2 let jsem bral 1x mesicne po 1 tablete extaze (vzdy na jedne party v mesici). Pote mi muj "kamarad" rekl ze piko je lepsi a ja "chytrak" jsem ho zkusil. Po dobu 15 mesicu jsem bral piko 3-4x mesicne, zaclo to davkami za 50Kč a skoncilo to tim, ze jsem si pred 3 dny dal bezproblemu davku za 1000Kč (rozdeleno na 3 cary za noc). Nikdy jsem nebral jen tak, vzdy pouze na akci, to byla ma zasada. Jiz pred par mesici jsem si uvedomil, ze to se mnou neni nijak kriticke, jelikoz se zavislosti jak psychickou tak fyzickou nemam absolutne zadny problem - nemyslim na piko a nikdy jsem neuvazoval ze si ho dam jen tak mimo akci, castokrat jsem to nebral vice jak mesic a nechybelo mi to. Problem je jen kdyz jsem sel na akci - to jsem si nemohl predstavit se nenafuknout a jit tam, ale jednalo se predevsim o vetsi technoparty, kde bez speedu nevydrzite parit tak dlouho a tanec i techno mam velmi rad, je to pro me odreagovani jiz od doby, nez jsem si dal prvni caru, nebo extazi. K veci - po posledni party, kde jsem toho do sebe narval celkem dost me to uz nejak omrzelo a jelikoz jsem 10 let zavodne sportoval chci se vratit k normalnimu zivotu bez pika a dojezdu kterych jsem si uzil az az navic to pri mem studiu vysoke skoly nedela zrovna prinos celkovemu zdravi mysli. Odbornou pomoc nemam potrebu vyhledavat, jelikoz jak jsem rekl a jak to i citim - nespadl jsem do toho a jsem vysoko nad celou veci, dokonce byt to zni smesne - tem co berou se smeju jak jsou hloupi, jaka to ironie ze. Nyni ta podstatna cast proc to tady vse pisi: Jak jsem se zminil rozhodl jsem s tim dablem prevleceneho za bileho andela s kridly nadobro zkoncovat a jak se rika kdyz uz tak poradne. Rad bych vas pozadal o vypsani nejucinejsich detoxikacnich latek, ktere jsou volne v prodeji bez ohledu na cenu, ktere maji na odstraneni vsech toxickych latek, ktere v sobe pervitin obsahuje nejsilnejsi ucinek. O jiny detoxikacni proces jako je fyzicka terapie, nebo Hydrocolon zajem nemam, jelikoz zacnu zase makat a to svinstvo ze sebe vypotim + v kombinaci se spravnou stravou a detoxikacnimi leky ze sebe vypraskam vsechen ten bordel co se mi v tele usadil za poslednich 3,5 roku nezdraveho zivota. Umyslne pisi takto dlouhy dotaz, jelikoz ze sve zkusenosti vim, ze takto podobne to probiha u spoustu lidi, kteri berou. Predem dekuji za odpovedi a tipy na detoxikacni latky, ktere tu spinu z pika ze me vycisti. Na zaver chci vzkazat vsem smažkam (hlavne z Brna) a lidem co berou: Za ty zazitky, zaseky a silene ficaky na afterech to mozna stoji si dat, ale tech dalsich 9999xxxxxx duvodu proc to nebrat je vic, jen je potreba si to uvedomit, bez pika byl ten svet taky skvelej, jen si jej uz pod tou bilou rouskou nepamatujeme - ja chci zacit znovu a te bile svini plivnout do ksichtu a splachnout ji nadobro zpatky do hajzlu. Good luck to everybody! FallenAngel

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, omlouvám se za zpoždění s odpovědí. na běžném trhu je dostupná celá řada látek, které se k detoxifikaci organismu používají. Odpověď na Váš dotaz jsem konzultovala s naším lékařem - psychiatrem, který nezaznamenal u žádného ze svých klientů výrazný positivní efekt při užívání podobných postupů. Obecně je důležité dodržovat pitný a stravovací režim, hýbat se - prostě zdravý životní styl, vyhýbat se ostatním návykovým látkám, včetně alkoholu. Doporučuje se užívat vitamíny skupiny B, magnezium, z preparátů např. Wobenzim (směs enzymů), eventuelně Geratam (piracetam). Kdybyste se chtěl informovat podrobněji, můžete se ozvat na tel. +420 222 924 245, MUDr. Jakub Minařík (CADAS o.s.SANANIM). Stačí to takhle? Zdraví, Gabriela Koryntová.