perník
xxx
Dobry den,mam takovej mensi-no spis vetsi problem.Muj kluk si zacal docela dost ujizdet na perniku a ja nevim,jak mu to mam rozmluvit.Moc mi na nem zalezi a nechci aby se tak nicil.Zavislej na tom jeste neni,ale driv nebo pozdejc tak skonci,ja si taky dam,takze proto si myslim,ze o to je to horsi a ze mi na to rekne,ze to delam taky,ale ja uz s tim mam dost velky zkusenosti a vim na stopro,ze do toho spadnout zas nemuzu a ani nechci,protoze vim,co to s clovekem dela.On me tvrdi,ze je na tom zavislej psychicky-ze kdyby pred nej dal nekdo lajnu,tak si ji da,ale jinak to nepotrebuje ale ze horsi je bejt zavislej fyzicky,ale takova zavislost u pika neni a i kdyby byla tak je psychycka daleko horsi!ted nedavno mu z niceho nic zacla tyct krev z nosu a to si myslim,ze uz je dobrej duvod k tomu,abych mela obavy,ze to neni v poradku!Chci se s nim o tom bavit,ale on na to kouka jinak-vi,ze je to svinstvo a co to asi tak s clovekem dokaze udelat,ale nechce prestat,bojim se ze skonci na jehle.Uz fakt nevim,co mam delat.Musim mu pomoct a hlavne chci,takmi prosim poradte jak mu to vymluvit,jak ho privist na nejaky jiny reseni nez je ten prominte zasranej pernik!!!Predem moc dekuju

Odpověděl: Jakub Minařík
Mám trochu pocit, že váš větší problém není na radu po internetu, ale na osobní konzultaci. Protože jedinná dobrá rada, která mě napadá je-kdo uteče vyhraje. Tzn. VEZMĚTE DO ZAJEČÍCH. Pokud vašemu partnerovi na vás záleží, tak se mu potom rozsvítí a pokusí se s tím něco udělat a nebo mu na vás nezáleží a pak se mu nerozsvítí a vy s tím stejně nic neuděláte. Ani kdybyste skákala po hlavě z Petřínský rozhledny až na Václavák. Tohle myslím smrtelně vážně-protože, jak sama píšete, dřív nebo pozdějc začnete brát s ním. A pak už je to všechno na h...
Doporučuju vám ještě jedno-zastavte se. Problém má nejen on, ale i vy. Ostatně proto píšete. A je to problém akutní a je potřeba s ním něco rychle udělat!